Dunia Perempuan Yang Kejam

Holla amoi melayu sekalian. Apek melayu sila tegur diri sendiri. #sarcasm

Apa khabar semua? Rindukan penulisan gua disini? Gua sendiri pon rindu nak menulis di sini, tapi apakan daya, isu-isu yang hangat tak ada sangat yang gua nak sentuh. HAHA

Berbalik pada tajuk gua.

Lu orang setuju ke tak? Gua tak kisah lelaki ke perempuan nak jawab, tapi yang pasti, gua nak lu orang semua setuju dengan pendapat gua. Lau tak, gua merajuk lambat update lagi kat sini dan sana. #senyumsinis

Gua sebenarnya taknak cakap banyak, sebab majoriti kaum perempuan sendiri yang mengakui dunia mereka amatlah kejam. Persoalannya,

KENAPA?

Meh gua bagi satu contoh. Perempuan ni, suka tikam belakang. Ni bukan gua cakap, tapi kawan gua yang cakap. Kat depan punya la main baik, tapi belakang member tu, dia la yang asyik-asyik duk kutuk kawan tu.

Gua tak cakap semua perempuan camtu, tapi kebanyakkan jela. Banyak mana tu tak tahu la, gua tak ada statistik perempuan seluruh dunia ni. Statistik kat Malaysia pon takde, wakaka.

Tu baru satu contoh gua. Yang lain gua nak save untuk blog satu lagi. Ekeke.

Lu orang punya pendapat?

ciaossu!

16 komen:

Akim Iqbal said...

Ni bukan pendapat hang ka ? Toksah nak tipu aku la. Hahaha

Nurul Iman Rosman said...

hmm,

lumrah kehidupan manusia kot ;)

Wadi AR said...

gua dpt member ceni pendamkan aje

aizu's life said...

SALAM..

x smue pOmpuan cmtu.. jgn sbb NILA SETITIK, ROSAK SUSU SEBELANGA.. ('',)

Miss Xyz said...

laki x de jenis cmtu ker? sbb sye prnh jumpa jnis cmtu jgk.. ;) konklusi, lelaki perempuan 2x5 jelahh..

Juliet_iRa~" said...

huhu..
ada je tp xsemua..
y pnting kena pndai pilih kwn..

;p

Selendang Merah said...

wa punya pendapat lah kan...sifat seperti diatas bukan terdapat kat perempuan jew tetapi tedapat kat lelaki yg lembut...macam member kelas wa....x abis2 budak tu bawak mulut...

Maya Lisa said...

taak semua ~~~
tapi berdasakan pengalaman sadis saya, bila semua perempuan sudag duduuk di temapat yang sama, dalam tempoh yang lama, memang sadis kehidupan. tapi, tak semua juga. contoh, sekolah perempuan. hih ~


< TAK SEMUA >

Myboiler said...

betapa banyak kenikmatan dan betapa banyak yang tersembunyi disebalik keburukan...
Myboiler

L said...

mmg banyk g2.. tp tu atas seseorang gak.... lagi bnyk cakap lagi bnyk probabilitynk ckp mende yg boleh bawak dosa...

jom baca kejap..=0
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

MakNgah said...

aku sebagai pompuan pun mengakui hakikat ni. padahal sesama jantina. Ni yang buat aku letih berkawan dengan perempuan.

beza dengan lelaki diorang jenis yang tak ambil hati. pompuan ni dendam kuat sangat.

aizamia3 said...

ada jugak perempuan macam tu.. dengki, tak puas hati, cemburu, suka jatuhkan kawan sendiri.. walhal diri sendiri belum betul..
mintak dijauhkan orang macam ni.. tak kiralah lelaki ke perempuan..

Juliet_iRa~" said...

heee..

mcm2 org ada kt dunia ni..

bkn ppuan je camtu..

lelaki pon ada..cuma x diperbesar2kan je...

Nalisa Syahira said...

pengaruh 9 nafsu , 1 akal . hukhuk

si ngokngek said...

life kot,takda yg suka kita..mmg bukan setakat tikam belakang,depan atas,bawah..tp buat rilex ja..

eVa said...

alaaa semua ada.. laki pun sama gak.. tp nampak mcm perempua yg byk kan.. sbb perempuan suka heboh.. laki pun sama gak tp laki tak heboh..dia men bunuh pakaii samseng jer, diam2 hahaha