Apek Melayu

Ko kenal SK?hah,tak kenal takpe sebab dia bukannya femes sangat pun.
Bagi yang kenal SK barangkali ko akan kenal aku jugak.
Ini blog ke-2 aku,dalam blog ni aku nak bahasakan 'aku' dan bukan 'gua'.
kadang-kadang ada yang terasa bila aku berbahasa 'gua'.
kata orang,nampak macam budak jahat yang langsi.
aku tak kisah.
sebab aku memang jahat.
peduli ape orang kata.

Blog ke-2 aku bagi nama ApekMelayu,
sebab di sini aku akan lebih offensive.
Dan
Mungkin lebih ganas.
Ibarat Kongsi gelap dan Perkida.

Tiada unsur perkauman.
Cuma nama aku petik dari diri aku sendiri.
Seorang apek yang muka melayu.
Atau melayu muka macam apek,
Ataupun aku apek Islam.

Bukan aku nak cerita apek ni bergaduh dengan melayu ni.
Itu terlalu sensitif.
Mungkin aku kena pancung nanti.
Ok.
Tunggu jelah penulisan aku di sini,mungkin berbeza dengan gaya penulisan di SK.

JALAN.

0 komen: