SISTEM BUDAK MELAYU ALAF INI




Sekarang sistem ni masih dalam proses percubaan. ..hehehe..

p/s: jangan nak samakan sistem ni dengan sistem pembesar berempat pulak..Gua lempang karang

9 komen:

sergeant keroro said...

haha. sistem melayu sekarang.

setuju!

semua pakat nak kejar populariti.

CERITA LEBAT said...

tau x pe..hehe

Sembang Kemas said...

AF dah takde da lepas ni,akademi ape pulak kita nak buat lebat?

wan zuliyana [apel] said...

aku rse pasni diorang nk try islamic kan lagi kot dunie realiti tv ni.
ade lak akedemi nasyid kang. haha

Sembang Kemas said...

yang tu kasi je tender tu kat lebat,dia boleh setelkan semua.haha

CERITA LEBAT said...

lg satu gua lupa nak tulis..imam muda..hahaha

Sembang Kemas said...

haha,itu lu lupa la,takpe,lepas ni buang af

Dzarief Zuhdi said...

hahaha.. lawak sial

NuSaNa NoSa 91 said...

inilah namanya.. SISTEM AKHIR ZAMANNNNNNNNN~~ ahahahahahaa~ ^_^